Popular Posts

Tuesday 9 August 2011

hoorey!perkara paling hepi!

salam a'laik

kalau perut lapar, hati tengah moody, n badan tengah lenguh lenguh..tengok makanan adalah ubat yang paling mujarab bagi aku. sudah cukup bagi aku tersenyum(gile ke budak ni)..

sebab tu waktu zaman abis SPM yang ngeri tu (bagi aku la)and lepas form 3 nak masuk form 4 tu. aku adelah wat keje sampingan sikit. keje secretn recepie and kfc..hehhe..best woo hari hari menatap kek.

k2 melalut da tu..straight to the point arini aku pegi BAZAAR!dekat taman melawati tu.sesiapa datang k.l sila la berkhunjung ke sana ye. juadah2 nya banyak yang menarik!


HOOREY 

JOM PEGi BAZAAR

nak beli ape ek??hmm lapa..nak makan ayamm golek2, kuih muih, air kelapa, puding roti, nasi beriyani kambing...


kuih kuih kaklong

ayam golek2

jus tembikai

ikan pari BAKAR!!!SEDAP gler

sotong bakar.

bagai2 jenis bubur

kurma baanyak isi..faveret2 woo

cempedak giant


kurma kurma

pelbagai jenis kaler puding

cendul inul pn ade


terbaek!


saye jual air yogurt 3 12inggit..last pack last pack

sementara abg ipar tengah bwat keje sampingan..seposen seposen


happynya mereka selepas membeli..


BYE
wasalam a'alaik




4 comments:

  1. ish ish ish MAAAKAAN je keje ank dara nie ! :P

    ReplyDelete
  2. background blog nie x tahan!! hahahhahahah! :P

    ReplyDelete
  3. elelelehhh kak zana...bkn ke ni feveret dak2 workstation kn2..gagaga

    ReplyDelete